Lördag...

Idag ska jag ner till EGO å spana in nyheterna som kom igår, va inne en snabbis igår men iför ridkläder så prova inget... Mycket nytt på secondhanden å en superfin tröj/klänning från MbyM.
Förhoppningsvis kommer F ner så att vi kan fika sen, när golfen är klar... Älskar att strosa runt på stan å fika när det börjar bli höst.

Ikväll är det 25 årsfest hos Kristin, det blir skoj! Jag ska visserligen gå upp vid 05.30 på söndag morgon å åka å tävla, men jag får ta det lugnt. Jag å Eva var iväg å hoppa med Nalle igår å det kändes bra som varnligt. Var även iväg till Färjestadshoppen å köpte en ny tävlingskavaj, marinblå med siverknappar, jag ville ha med guldknappar men det fanns inte så Mammsi lova å byta;)

♥L
image1100
fina töser med mysiga tröjor!


Kommentarer
Postat av: stina

Lina, ska du rida när jag kommer till er, vore så kul o se din häst?!
kram

2007-09-01 @ 11:33:11
Postat av: lina

hej, det är isf på torsdag å isf är det skogen som gäller... men vi kan ju åka ut å hälsa på han om du vill;)? vet du om du kommer tors el fre?
Puss, puss

2007-09-01 @ 14:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback