Party, party...

Jodå, är hemma från festen nu, det började bli livat lagomt tills vi gick, då både gravida å bebisar gick hem, och jag å Anna då;)
Det var väldigt trevligt med god mat å supergod chocklad tårta, hade gärna stannat å gått ut om det inte vart för den tidiga morgon dagen.

Tänkte iaf bjuda på dagens outfits.

image1103
klänning: Stylein
Kofta: Rules by Mary
Väska: Bitchic
Halsduk. dööö gammal hm
Strumpisar: Indiska
Skor: döds gammal din sko

Och kvällens outfits:
image1104
Anna i
Klänning: Stylein
Halsduk: Rules
Skor: Rules
Väska å jacka: Secondhand
image1105
Och min kvällens
blus: hm
kjol: by lilla ego
skinnjacka: carlings
skor. wedins
väska: secondhand

Godnatt gott folk!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ani

Men oh, vad urtjusig bild du la upp på mig!!

2007-09-01 @ 21:56:35
Postat av: lina

ha, ha, ha men jag då, man ser ju förjävlig ut på sånna bilder... ha, ha. tack för ikväll förresten;)

2007-09-01 @ 22:08:50
Postat av: a

kan ju lägga upp bilden när du håller i foten..hi hi hi. hörs imorra och lycka till på tävlingen!

2007-09-01 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback