Fulla för kärlekens skull...

med Eldkvarn spelas hos mig denna soliga Fredagskväll. Å vad glad man blir så fort man får lite vårkänslor! Såg dessvärre att det skulle bli kallt igen lagom till Söndag då jag ska tävla.
Idag har jag förutom jobbat varit o fikat med Anna o Anna och sen strosat runt lite på stan för att avsluta med kaffe med tjejerna på Ego.
Ikväll blir det lugnt, god mat och tvsoffan, förmodligen hockeyn. Förresten vilket jävla drama det blev i kvalserien igår då, phu det är ju tuffare är elitserien!

Fyndat har jag gjort idag också;
image2506Kjol från Myrornas, 33 pix.
image2507image2508
Blommig klänning från Lindex, 24,50 pix. Den har jag redan hunnit sy om lite, såg inte riktigt ut så här.
Fin, fina priser...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback