God morgon!

Idag är jag ledig, såååå skönt! Sitter med kaffekoppen o doppar ostmackan och kollar på nyhetsmorgon samt på datorn, mycket på en gång.... Snart ska jag åka till stallet och rida en sväng, ska bara plocka lite här hemma först. Sen blir det raka vägen upp till Sunne där vi ska fixa det sista inför A&H´s stoooora dag på lördag. Det ska bli såååå himla roligt, bara roliga människor och det finaste brudparet! Vädret verkar vara på våran sida också, ca 20 grader och sol lovas:)

Igår då, ja jag var ju hos frissan och klippte mig, blev inte så stor förändring. Toppparna toppade och luggen fick bli lite "gardinaktig", ska fösöka få till en bra bild och visa.


Dessa mjuka tröjor vill jag ha i höst!


Kommentarer
Postat av: Stina

Det kommer bli såå kul!!!

2008-08-28 @ 09:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback