Morrn, morrn...

Ååh, vilken härlig morgon! Solen skiner och vi har just ätit en stor o god frulle.
Snart ska jag ner på stan med Kristin, får passa på att sitta på en uteservering för kanske sista gången o i år, och så måste jag köpa skor inför det stora dagen. Ska även in till Anna o prova alla nyheter från Rules, är redan kär i den hallonröda klänningen så den måste nog bli min:)

Igår hade Eva hoppträning för mig och det gick superbra!

Bilden är från tävlingen 10/8, fotad av: A. Thornberg. Jag har min nya fina hjälm från Charles Owen.

Kommentarer
Postat av: stina

Har du köpt en sån där fin hjälm nu!? As fin ju! Själv har jag börjat på ridskolan igen..

Ses på den stora dagen, kram på er!!

2008-08-23 @ 12:04:05
Postat av: Lina

Hej snuttan!

Ja nu har jag äntligen "köpt" (fått av F) en sån fin hjälm som jag velat ha så länge :) !!!

Var har du börjat? Vi ses om en vecka, längtar!

2008-08-23 @ 16:18:05
Postat av: Stina

På uvfk (akka). Har ridit två gg och jag vill rädda alla hästarna, jag vet inte om jag klarar av att fortsätta..

Ses om en vecka, då smäller det!

2008-08-23 @ 18:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback