Regning men bra Lördag!

Har vart pissigt väder idag också men en bra dag endå!
Har legat i soffan och kollat på OS på förmiddan samtidigt som jag pysslade hemma, satte upp lite tavlor på en vägg som sett tom ut alldeles för länge nu, det blev bra tycker jag!

På em cyklade jag ner till Ego, där jag shoppade ett nytt halsband(har funnits i butik ett tag nu men har inte direkt sett det förut, konstigt) Sen var jag o Anna till T och fikade medans regnet öste ner ute, lite mysigt när man sitter inne o fikar.

Här är mitt fiiina nya halsband från MiLajki, finns ett el två kvar i butiken till superbra pris nu dessutom! T-shirt från hm och byxan är ett par år gamla från monki.

Ikväll blir det nog lugnt, F är och spelar golftävling och kommer nog hem ganska sent, stackarn i regnet. Imorrn är det min tur och tävla, på KarlstadRK, kommer säkerligen regna då med:(

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ego-fan

Väldigt fint kort på dig Lina!

kram, Ego-fan

2008-08-09 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback