Tråkväder:(

Fy farao vilket tråkigt väder, blir helt deppig ju:(

Mina sista semesterdagar också och alla andra jobbar så jag har inte så där gööör möe och göra, det gillas inte.
Idag har jag iaf gjort lite nyttigheter här hemma, har tvättat en hel del, fålllat och sytt om lite kläder som legat alldeles för länge och väntat och städat lite till, det är ganska rent här hemma nu;)
Fortsatte med min lilla secondhand rundtur idag också, jag o Anna åkte iväg till genis o östpendeln på hennes lunch, Anna hitta inget medans jag fynda ett par skor o en väst.

Mina fynd! Skor med hög klack är varnligtvis inget jag bär men gärna till festligheter. Västen gillar jag som tusan, bär den gärna till jeans/jeansshorts och vitt linne.


Och jag iklädd: väska o jeansjacka secondhand, kjolen är omsydd från lindex, topp gammal som gatan.

Nu tror jag att jag lägger mig och läser ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback