igår.



Igår kväll åt vi och drack gott på Tabels, sen blev det lite biljard innan vi cykla hem, mycket, mycket trevlig kväll!

Idag har vi vart på ikea, jag fixade lite inredning till love me two times så nu börjar känns det ganska klart. Sen var jag i stallet och red en liten barbacka tur, pålle råkade fastna med tränset i boxdörren och tog sönder det, det visade sig vara ett väldigt dyrt gordon träns, faaaan också:( behövde inte det nu kände jag. Ja, ja sånt händer...

Jag har lagt upp lite bilder på love me two times bloggen som ni inte får missa att kolla på:)

Trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: hasse,eva

Hallå.

Tack för en j....trevlig lördagskväll.Ha en skön kväll.

2008-12-07 @ 19:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback