Minnesvärt

En liten sammanfattning av det gångna året är på sin plats tycker jag.

Vi avslutade 2007 uppe i Sunne, nåt sånt här...eh..

I slutat av Januari var det modeveckan i sthlm, jag o Anna på petsoundbar under modeveckan.
MiniMarket byxan o knuten på huvudet gillades.

I Februari öppnade Anna L sin egna Bitchic bags butik inne i Lilla Ego, mycket kul!

I Mars var vi på Kent I LLA, inte tokigt alls. Jag invigde min nya gröna kjol som Anna L sytt.

April och vi kunde äntligen sätta oss med vårt älskade kaffe på uteservering igen.

Maj i Paris med älsklingen, helt underbart!

Hammarös klippor och Sunne, det är sommar det!

I Juli hade vi möhippa för den här glada gumman:)

Fiskebäckskil i Augusti, underbart!

Kent i Norrköping, Augusti.


Sen avslutade vi sommare med ett alldels underbart bröllop!

Det tävlades en heldel under sensommaren o hösten, jag o Nalle debuterade 120 och kom 3a i DM.

Så i December öppnade jag Love me two times i Lilla Ego, som under året alltså fått 2 små butiker i butiken:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback