Borta bra, men hemma bäst...

Hade fyra superbra dagar i Stockholm med visningar, showrooms, mycket modefolk, inspiration m.m. m.m. men ack vad skönt det var att komma hem till Karlstad igen! Har fått mycket gjort och nästan jobbat ihjäl oss på dessa dagar, så nu känns det skönt att få få fokusera på butiken och våren o sommaren som faktiskt ligger oss lite närmare än höst/vinter 08.

Kännde att jag behövde lite miljöombyte efter sthlm så igår tillbringade jag ett par timmar i stallet med pållen o det var riktigt skönt trotts det pissiga vädret. Det är så skönt att ha både modebiten och hästarna som stora delar i mitt liv, kompletterar varandra väldigt bra!

Nu ska jag snart ner till EGO och sen blir det lunch på stan med vänner o ikväll förhoppningsvis bra musik i form av Plura O Carla på Korinader.
image2043
Kramar
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback