Morning, morning!

Idag blir det en rolig och spännande dag! Anna Lövgren med sina Bitchic bags öppnar sin ateljé inne hos oss idag! Där kommer man förutom att  kunna shoppa sin bitchic väska även special designa sin egna väska samt få sina Lilla Ego kläder upplagde/ändrade av ett proffs:) Såg även igår att hon har endel jättesöta smycken på gång.

Så; Premiär idag för Anna Lövgren inne på Lilla Ego, du hittar henne längst in i butiken i henne´s lilla hörna som förövrigt ser ut som ett litet dockhus.
image2075
Nu ska jag göra i ordning min varnliga helg frulle med smoothies, smörgås, kaffe och jos, mums.

Vi syns inne på Ego idag!!!!
♥L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj! Jag vi syns nog! Fin väska.

2008-02-09 @ 08:59:10
Postat av: Donya

Hej Anna! Hinner tyvärr inte kika in idag men jag hoppas att allt går bra ! Ska bli spännande att komma in och se det i veckan!

kramar!

2008-02-09 @ 14:08:52
Postat av: stina

Va, kul det blir nog jätte bra!

2008-02-09 @ 15:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback