Nära döden...

Det var inte roligt o köra bil idag, o absolut inte när man drar ett släp med en häst på 600 kg bakom....Inte så smart heller kanske. Men det var precis vad vi gjorde idag. Hoppningen gick superbra, men nästa gång det är snökasos så ger vi oss nog inte ut. Var i stallet i ca 4 tim idag. Åt en jätte portion med pasta o sås och sov i ca 1,5 tim när jag kom hem.

F är på innebandy, skulle köpa med sig hämtmat o glass hem efteråt:)
Nu ska jag ta en varm, lång dusch, ta på mig något mysigt o sätta mig framför tv.n.

Förresten, det är ju fan katastrof att inga vägar är plogade vid kl 11 på dagen.....!!! Vid 14 tiden hade dom vaknat o plogat endel vägar, bra jobbat...

Hoppas ni haft en bra Söndag!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback