Onsdag!

Denna Onsdag har bjudit på jobb, ridning och handling. Ska fortsätta med att städa (får finbesök i helgen + att F kommer hem imorrn) och sedan laga soppa.

Igår kom "min" Rodebjer kappa, den är sååå fin, jag är kär;) Kommer passa utmärkt i vår o även i höst! Det härliga är att det är så pass varmt ute nu så att man kan börja använda den direkt! Nu står skor på tur, är även sugen på en väska som står inne på Bitchic store.

Jag är rusikt sugen på en förändring i håret...blir väl det så här när våren börjar komma.
Så här hade jag för ca 1, 5 år sedan, trivdes väldigt bra i det men såå drygt sen när man vill spara ut...som jag gör nu. Får fundera lite på det.
image2214
Jag ser lite konstig ut på bilden...osminkad...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt.

2008-02-27 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback