blä!

Det här året här verkligen inte börjat specillt bra... med trasig bil som vi bogserade till verkstan igår (jag satt i vår bil o var rädd!) Trasig pappa o nu även en trasig sambo o en trasig farmor:(
Jag som skulle ha ridigt igår och Fredrik åkt skidor, men det gick ju inte heller... Vad fast man blir utan bil.

Men nu så får vi se framåt, det händer roliga grejer framöver; MODEVECKAN!!! Ska bli sååå roligt, jag o Anna brukar ha superkul, fast med mycket jobb så vi orkar aldrig parta till något, kanske iår;)
Ser även fram emot alla vårleveranser, snyggaste hittills tycker jag, tror att ni kommer att hålla med;)

Nu har F lagat fiskgryta, mumsigt!

image1899
Fin bild, fina klännos.

Kommentarer
Postat av: stina

hoppas familjen kryar på sig!!

2008-01-07 @ 22:43:04
Postat av: Ullis

Vad har hänt med sambo?

2008-01-08 @ 11:44:16
Postat av: Lina

Stina; tack!
Ullis; Stackars Fredrik har skadat tån på innebandyn... va på sjukis igår o den är nog inte av iaf.

2008-01-08 @ 12:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback