Hoppla!

Det här dagen har hittills varit super! Har varit på Hammarö och ridigt Nalle, hoppade och det gick jättebra, han är såå duktig. Sen åkte vi (jag o eva) vidare hem till mig o fika för att sen ta en långpromenad med Mannis i solen, härligt!

Nu ska jag ta lite mera kaffe och lägga mig på soffan o läsa blaskan. F är och åker skidor uppe i norra Värmland och lär inte komma hem på ett bra tag så jag hinner nog med att städa också innan han kommer hem.

image1932
image1933
Om man vill rösta på världens finaste o duktigaste ridtravare(i tävlingen årts ridtravare) så skickar man ett sms till 72550 och skriver ridtra12hast15, man kan också kolla in på ridtravare.se för mer info, men jag lovar att det är den bästa du röstar på!!!:)

Kommentarer
Postat av: Camilla.

åh jag vill åxå rida, längesen man red nu :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback