Jag är såååå glad!

Äntligen slog jag till på den underbart snygga kappan från Camilla Norrback! Jag tänker igenom mina köp noga nu för tiden och oftast så blir det väldigt bra! Den är så snygg att det gör ont;) Är ännu snyggare på!

Det blev även lite tyger som jag ska försöka sy kjolar av.
image1930

Nu ska jag rensa i min garderob, mycket ska ut o bort, kanske säljer jag ngt här, har för mycket som inte används.

Vi får se vad kvällen erbjuder, är sugen att gå på hockeyn men det var slutsålt. Kanske går till Pitchers o kollar, får se. Vad jag än ska göra så ska jag ha min nya jacka iaf!!!

♥L

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint blommigt tyg!!

2008-01-12 @ 17:19:15
Postat av: L

Ja, jag tyckte också det, blir nog bra till kjol:)

2008-01-12 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback