Lördag!

Härliga Lördag, fast hemskt otrevligt väder, jag som hade tänkt ta en morgonpromenad men det blev inget.

Idag kommer F hem, jaaaaa!!!! Ska hämta honom på flyget vig 16.00 och innan dess ska jag göra fint hemma o handla. Tänkte köpa till en god sallad ikväll och städa och fylla lyan med härliga tulpaner. Sen ska vi ha en riktig myskväll som jag älskar!

Gårkvällen var ok, trodde nog både att cabaryn o middagen skulle vara bättre... men trevlig sällskap iaf. Hade på mig fodral från jojo&malou o bröt av det fina med dom nya "mockasinerna" till det jouels väska o ute C.Norrback jacka(som jag fick 100 komplimanger för) o fuskpälsmössan.

Nä, nu är det dax o börja den här Lördagen på allvar;)

image1959
Riktigt snyggt från Facehunter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback