Mycket att fixa...

I morrnbitti åker vi till Stockholm med tåget som går kl.06.00. Märkte att jag hade en hel del att fixa med innan, tvätt, syning, packning m.m. Just packningen blir inte rolig...får inte glömma något men ska ändå försöka att inte packa ner massa onödigt... måste skriva packlista!
Schemat ser ganska galet ut men det ska vi nog fixa;) Det ska bli superkul hur som helst!

Förutom att fixat inför resan idag så har jag vart i stallet o ridigt, tränade dressyr idag igen.
Nu har vi just ätit middag, hoppas hinna fixa i ordning med det sista så jag kan lägga mig i soffan o kolla på film sen.

Om vi får möjlighet så kommer det att rapporteras från modeveckan, annars kommer det så fort vi kommer hem på Fredag!
image2004
Hej så länge!
Kram
Lina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback