Ny dosa o festligheter

Har vart på Soda o klippt mig idag, superhärligt med vin, chocklad o massage utöver klippning o styling, perfekt start på helgen!

Ikväll ska vi iväg på cabary på Scalateatern o därefter middag på Plaza, blir nog trevligt.

Nu ska jag göra mig i ordning till lite bra musik, är sugen på lite gitarrer idag för ovarnlighetens skull...;) Håret är ju redan fixat å det är kläder(lutar åt Jojo&Malou fodralet) o smink kvar.

image1957
Köpte en fotvänlig dosa idag, har vart sugen på sånna ett tag så lika bra att ha ett par i garderoben;)

Ha en fin helg!
L

Kommentarer
Postat av: stina

Hoppas ni får en underbar helg!! Jag är just hemkommen från v-ås där jag skrivit en 4 h lång anatomitenta.. Nu tycker jag att jag är värd ett (el. 2) glas vin! Hoppas vi ses snart, puss o kram!!

2008-01-18 @ 19:33:05
Postat av: Anna

Dutika flickan där!! Jag antar att vi ses något när vi ska på mässan...Hoppas iaf! kram!

2008-01-19 @ 09:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback