Roligt!!

Det här såg helt underbart roligt ut, älskar att leta på loppis o secondhand!

Bild: från am_luls foton. Såklart...
image2003
Men istället sitter jag här hemma en lördag kväll med en nybakad kladdkaka framför mig. Skulle väl egentligen laga mat men det bidde kaka istället. F är hos nån kompis o kollar trav o fotboll o sånt.... hoppas han kommer hem snart.
Idag har jag o F vart på stan o lunchat, blev även lite shopping för min del:) Visar bilder senare. På em var jag hundvakt, så då blev det prommis o mys med hund. Har även vart duktig o städat garderoben, blev av med totalt 3 kassar, en släng o två skänkes till juvelen.

Nä, nu blir det mat...hmm, ja eller kaka;)

Ha en härlig lördagskväll!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback