Regn, regn, regn...

Fy vad tråkigt väder! Har inte gjort så mycket idag, har passat på att städa och tvätta och sånt när det ändå är pissväder.
Var i väg till golfbanan och åt supergod lunch, skönt att komma hemifrån lite iaf. Kom hem och la mig i soffan och kollade lite på Falsterbo horse show och åt godis.
Nu ska vi kolla runt lite om vi hittar nåt mysigt hotell nånstans i Sverige, tänkte åka iväg en sväng i slutet av veckan. Nån som har nåt bra förslag på vart man kan åka, det lutar mot västkusten.

Idag har jag favvo skjortan från Saturday day 6 på mig, hade såklart jeans under när vi var iväg och åt;)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken fin tjej!



Kan tipsa om en ö som heter Kärringön utanför Göteborg, eller snarare Hönö, som är jättefin, mysigt boende och restaurang finns på ön samt en del aktivteter. Väldigt romantiskt :-)

För smarriga drinkar och godaste räkmackan i Sverige (tror jag) ta en tur in till Göteborg och åk upp till "Heaven 23" i Gothia Towers (som ligger mitt emot Liseberg) gryyym utsikt och fantastiskt god mat och dryck!!

Kram, Ulrika

2008-07-20 @ 23:06:37
Postat av: Lina

Tack så mycket för tipset!

2008-07-21 @ 09:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback