Fin dag...

Idag har det jobbats och hängts med Lina. Vi shoppa äntligen mitt klänningstyg till ten stpra dagen! Känns jäkligt härligt! Lina prova sin tärnklänning och vi åt glass och drack kaffe. Planerade oxå en liten tur till våran favostad London i sommar. Hoppas verkligen det blir av! Bokat några möten för augusti och varit på banken....

Tyckte jag varit duktig och firade migsjäl med att dra inn ungefär vart enda plagg i provrumet, dra på grymt bra musik och prova, prov, prova. En fördel med egen butik!

Nu blir det middag med min kärlek och absolut inte fotboll! Alvarligt, tycker det är kusligt tråkit!

Kärlek!
A

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars kärleken får inte se någon fotboll alls då? ;-)

2008-06-11 @ 21:39:35
Postat av: Anna

Han tycker det är tråkigare än vad jag gör;)

2008-06-11 @ 23:18:04
Postat av: Hanna

Vilken tur!! :-)

2008-06-12 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback