Glad midsommar!

Vaknade ganska tidigtigt av att huset höll på att regna bort. Känns endå helt ok. Man har inte så många andra förväntningar på midsommarvädret längre..
Nu ska jag hugga in på min andra kopp kaffe och ruska liv i den sovande björnen. Lina o F hämtar oss vid 2 tiden. Blir midsommar först i Rottneros med hela kittet och förhoppningsvis någon fin klänning. Sen grillar vi hos E o H. Som det brukar se ut. Trevligt med andra ord!

Hoppas er midsommar blir kalas!

Rules by Marys gröna siden hade jag gärna slängt på mig.
Tyvärr fans den bara kvar i xs. Nu får det bli något annan...

Kommentarer
Postat av: Lina

Ani, Ani, Ani vi ska ju äta halv 3 så vi hämtar er senast halv 2. Härligt nu tittar solen fram:)

2008-06-20 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback