Lille pållen o jag.

Igår var Mamma Eva här o hade hoppträning för mig i regnet...men det gick bra hoppa bana som låg mellan 1.10-1.25, ska ju starat 1.15 på Sunne Horse Show om en vecka så då måste man ju öva lite på höjderna också.

Foto: Anette Thornberg.

Nu är det dax att göra sig lite midsommarfin. Har hunnit med en del pyssel här hemma på morgonen, skönt att få det gjort. Regnet har verkligen öst ner hela morgonen men nu har det slutat och solen börjar titta fram:)

Ha en underbar midsommar!
L

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jösses amalia, vad det ser högt ut!

Gald midsommar mina vänner!

2008-06-20 @ 12:55:19
Postat av: Lina

He, he det känns faktiskt inte så högt, men jag förstår att du tycker det;)

Hoppas du haft en bra midsommar!

KRAM

2008-06-21 @ 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback