Söndags mys

Började dagen med att sova ut ordentligen, sååå skönt. Gick upp o drack super god jordgubbssmoothie och pyssla lite i hemmet.  Sen åkte jag o F till golfbanan och åt en smarrig lunch, halstrad lax och dillstuvad potatis.
Nu har jag just kommit hem från stallet, red ett ordentligt dressyrpass på banan idag och det gick jättebra! Sen duschade jag pållen o betade honom i solskenet tills han torkade, älskar att vara i stallet när man har all tid i världen på sig, är så lugnt o avkopplande.

Här kommer lite bilder från igår.

Malin i Monrow klänning o Anna i Dagmar klänning. Jag i Rodebjer kappa.

Det här har inget med gårdagen att göra, men jag har en orkidé hemma med 21 knoppar som håller på att slå ut. Helt klart nytt blom-rekord för mig;)


Kommentarer
Postat av: Bart Simpsons

Det var en äkta fin orkide du hade där! Tänk om man finge ha en själv att rå om.



XXX / Bart Simpson

2008-06-15 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback