Dags att starta dagen


Har fått i mig mitt kaffe och ska snart pysa ner till Ego. Har endel att städa efter gårdagens genrep. Känns som det ligger kläder, skor, hattar och väskor överallt. Förmiddagen kommer spenderas med att hänga om i butiken och hämta ut glasögonen från Synsam till visningen. Plocka en ny outfit från Myrornas bhehöver jag oxå göra...Som tur är dyker rara E upp vid 4 tiden och hjälpertill. Hoppas det blir en fantastisk dag och en jättetrevlig kväll!

Hoppas vi ses ikväll, kl 18 00!
image2793




Kommentarer
Postat av: Emelia

Hejsan, igen! Har sett att ni har haft inne svarta dagmar-kappan. Vet du någon som vill sälja den i strl 36 eller har ni kvar någon? Missade ju varenda chans på den då jag var i brazil.

Mvh/Emelia

2008-05-22 @ 11:21:40
Postat av: Lina

Vi har tyvärr inga kvar.

2008-05-22 @ 22:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback