En ovanlig Fredag...

Jag brukar alltid dra ner på stan efter jobbet på Fredagar o fika o strosa runt o känna helgkänslan. Men så blir det inte idag, istället måste jag åka ut till stallet o ta hand om klanthästen som såååå oturligt lyckats skada sig i hagen lagom tills alla tävlingar drar igång. Hoppas verkligen att han läker bra o fort men nu så ser det inte så trevligt ut.
Tänkte dra med F till stallet så jag får sällskap så tänkte jag handla lite god helgmat på coop på hemvägen. Får väl pyssla lite här hemma i väntan på att F ska sluta jobbet.

IKväll blir det mys, och seeent eftersom hockeyn börjar klockan 23.00. Men det ska man väl klara;)
Ja, så ser min Fredag ut. Hoppas ni får en fin, fin dag!

image2770
Krya på dig Nalle så är vi snart ute på tävlingsbanorna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback