Igår

Gårdagen bjöd på förutom jobb, fika och lite häng på stan, en ny Monrow klänning samt middag o lite partaj hos Anna S på kvällen. Vädret var och är även idag heeeelt underbart!!!
image2866image2867
Jag i: min nya älskade Monrow klänning, vintage väska från Dior, gamla skinnjackan och fjolårets skor från Wedins. Sen cyklade jag iväg till Norrstrand där det väntade drinkar i Anna´s trädgård.
image2868image2869
Trevligt sällskap i form av.... Annor.
image2870
Desserten var mycket uppskattad o god!

Tusen tack Anna för igår och lycka till i Stockholm!!! Glöm inte att du alltid kan flytta tillbaks!!!

Nu ska jag slänga i mig mitt kaffet o sen göra mig iordning och åka upp till Sunne. Ska ha en heldag i E & H´s underbara trädgård och till kvälla kommer resten upp så ska vi grilla och fira Hasses födelsedag, ska bli underbart!

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback