Fin Fredag.

Har haft en fin Fredag, känns bra eftersom min gårdag var mindre trevlig. Pållen blev sjuk i kolik, ursh vad hemskt det är med sjuka djur. Vaka över honom ganske länge på kvällen innan veterinären kom, sen var hans ägare där hela natten och vaka. Idag började han iaf bli bättre, men man vet ju aldrig...nu får man bara hoppas att han blir helt bra så fort som möjligt!

Nåväl, idag har det jobbats, vinlunchat med Anna och snackat skit och druckit kaffe med Annorna på Ego, mycket trevligt!

Jag har sjömanströja från secondhand och kjol från Pimpinette. Anna i klänno från Stylein och kofta från Rules.

Utomhus outfit: jackan är säkert 5 år gammal från hm, halsduk åhlens och väska juwels(ego).

Nu: lyssnar på Chris Isaak´s Wicked Game på högsta, dansar runt lite med ett glas vin och städar, sååå fin fredagsstämning. Ska snart börja med maten så vi kan äta när min kära kommer hem. Sen blir det mys för hela slanten!

♥L


Kommentarer
Postat av: Ani

Men herregud lina, tackar så mycket!!

2008-11-07 @ 18:31:42
Postat av: Lina

jag viste att du skulle bli missnöjd... MEN du är ju skitsöt på bilden! Jag däremot ser ju både sjuk och sorgsen ut.

2008-11-07 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback