Gårkvällen...

Igår kväll var Anna S här och hälsade på så jag och Anna S & T satt på Drott och drack lite vin och babblade, sååå trevligt!!!

Gårkvällens outfit: Byxan från Rodebjer, linnet är en gamal present från älskling och kavajen är secondhand.
Och jag var mycket gladare än vad jag ser ut...;)

Nu har jag nyss kommit hem från stallet, pålle är frisk så vi var ute på en skogstur, skönt! Nu ska jag plocka lite här hemma för ikväll får vi middagsgäster, mina och F´s föräldrar.

Hoppas ni får en trevlig Söndagseftermiddag!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för trevlig kväll H&E

2008-11-10 @ 09:04:06
Postat av: Anonym

tack för trevlig kväll från H&E

2008-11-10 @ 09:06:08
Postat av: Anonym

2008-11-10 @ 09:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback