Mycket på g...

Det är ganska mycket på gång nu, därav min dåliga bloggning. Men nu är det färdig jobbat för idag så nu ska jag passa på att lyssna på hög musik och städa innan älsklingen kommer hem, man vill ju ha det fint när man vaknar upp imorgon på fördelsedagen:) Storhandlade gjorde vi igår så skåpen är fyllda med massa gott till helgen.

Inte jätterolig klädsel idag direkt, mössan har jag fått av Anna, sjal secondhand, väska ego och jackan är hm.

När jag kom hem idag låg dessa två brev i brevinkastet, älskar sånt;) dessutom var det inte bara grattiskort i utan även kosing och en jättefin stor ring, av bästa mor och far och bästa farmor o farfar. Tack!


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, snart är det ju den stora dagen! Hoppas helgen blir underbar, kram!!!

2008-11-20 @ 20:15:37
Postat av: Lina

tack darling!!! synd att det inte blev ngt NY, men det går flera tåg;) hoppas vi kan ses snart, nyår kanske!? puss

2008-11-20 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback