So far...födelsedan

Dagen började med att älskling väckte mig med frukost och tända ljus, underbart mysigt, lite tidigt bara... 06.00.. Vädret var lovande fram tills 12 ungefär då blev det snöstorm, fy farao vad jag avskyr vintern!

Tog på mig t-shirt från Paris, byxa och kavaj secondhand, halsband madebyme och secondhand. Ute blev det även kavaj från secondhand, mössa fått av Anna och väska ego.

Mötte upp Annorna på Ego, där fick jag öppna paket och äta choklad:)

Sen gick jag och Ani till Vero där Anna bjöd på gott vin och supergod sallad. Urtrevligt!

Gick till bolaget och köpte lite presenter till mej själv.. och sen cyklade jag hem i ovädret.
När jag kom hem stod den här utan för dörren:)

Och i var jättefina blommor och supergoda praliner, från världensbästa Stina och Klas!!!!

Tack så hemskt mycket!

Ikväll blir det sushi och bubbel hemma med älskling och imorgon fortsätter firandet:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback