En solig Tisdag i Oktober.

Idag hann jag o Anna med en liten secondhandtur på eftermiddagen. Det blev väl inga jättefynd precis, men jag fick med mig en klänno och en väska hem iaf. Sen tog vi en fika i butiken och gick igenom vad som ska komma och annat roligt;) det som vi längtar mest efter nu är kollektionerna från Minimarket och Rodebjer som borde dyka upp snart.

Dagen till ära iklädd detta.


Och mina fynd vill också vara med. Väskan är i skinn och strå och klänningen är lite chloéaktig tycker jag.


Ikväll blir det tv-kväll med ugly betty och despan.
Imorrn kommer älsklingen hem!!!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh så fin klänningen var!

är för överigt supernöjd med min svarta kappa från Dagmar jag köpte hos er för några dagar sen. passar till allt!

2008-10-08 @ 22:06:51
Postat av: Lina

Vad kul att du är nöjd med Dagmar kappan, den är ju såååå fin!!

2008-10-09 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback