Spa och 6 år ihop:)

Yes box. imorgon drar hela gänget upp till Sunne och tillbringar dagen på Selma SPA. Aktiviteter hela dagen och sen visningen med mingel på kvällen, eftersom jag och älskling dessutom firar våran 6års dag så har vi även bokat ett rum, det ska bli sååå härligt och roligt!

Jag vet att F inte är så förtjust i att vara med här, men firar man 6 år ihop så gör man;)
Här i Milano på våran förlovningsdag, 30/4 förra året.

Nu ska jag ta ett glas vitt och fixa naglarna snyggt svarta tills imorgon!

Ha en underbar kväll allihopa och bor ni här i närheten så tycker jag verkligen att ni ska komma upp till Sunne och spa imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till er älskade Lilla och Lillamannen!

2008-10-31 @ 18:41:20
Postat av: lillan

tack storan, fan vad kul vi ska ha imorra!

2008-10-31 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback