Bra start...

Japp, dagen har börjat bra. Sov ganska länge, ja eller jag vaknade vid 7 men somnade om och sov till halv 9, så skönt!

Startade dagen med björnbär och banan smoothie och nya elle som jag inte hunnit med tidigare.

Nu har jag hällt upp en jättekopp med kaffe och funderar över dagen. På schemat står bl.a secondhandrunda, damsuga och tvätta, fika med Anna på ego(ovarnligt...;), garderobsrensing(om jag orkar) samt putsa på kusen inför tävlingen imorrn. På kvälla är det bjudning hos Anna o Harre för titt på alla bröllopsbilder och filmer + att dom behöver hjälp med att få ner lagret på vin som blev kvar från bröllopet:)

Hoppas ni får ett toppen Lördag, känns som min blir bra iaf:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback