Mörn, mörn!

Har just ätit frulle framför nyhetsmorra, nu ska hälla upp en kopp kaffe till och lägga mig i soffan med NWT. Härliga lördagsmornar!

Idag står bl.a hockey på schemat, ska bli skitkul! FBK mot dom goa göteborgsgubbarna:) Men matchen börjar ju inte förens halv 7 ikväll, så jag tänkte hinna med lite hemmapyssel, fika på stan och sen middag med familjen innan. Imorrn är det tävling igen så jag får väl tvätta lite vita ridbyxor och handskar och sånt också...


Så snyggt! Vart finns min perfekta secondhand fuskpäls???

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas det går bra imorron, trevlig helg!

Puss o Kram från Uppsala

2008-09-27 @ 10:06:16
Postat av: Lina

Hej gumman, tack så mycket, det ska nog gå bra;)

Hoppas vi ses snart!!! Puss, puss

2008-09-27 @ 10:13:58
Postat av: Ullis

Jag vill också säga hej till Stina:

Hej Stina!

2008-09-27 @ 16:59:04
Postat av: Stina

Hej, hej Ullis!!

2008-09-27 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback