vilken dag!

Öppnade butiken idag, hängde fram en hel del nytt på love me two times. Vid 1 tiden kom Jenny så vi smet iväg på lunch i det härliga vädret.

Man ser att det här är tjejer som inte använder sig av solarium...;)

Räkor o vitt vin, mums...tills jag kom på att jag ska köra till stallet idag...:( Kristin blev glad för vinet iaf:)

Cyklade hem genom Haga, där det är så här fint vid kanalen.

Äntligen så pass varmt att Rodebjer kappan åker fram, älskar´n! Kjolen är från Dagmar och är också en favorit i garderoben, likaså min secondhand väska.

Lite påskfint har jag hunnit med att få det hemma också.

Nej, nu blir det golfbanan med F en stund och sen iväg och tvätta lerig häst inför tävlingen imorgon.
♥L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback