Grå fredag

Fin dag trots astrist väder. Kunde för första gången på länge sova ett tag. Gick upp utsövd och drack kaffe i soffan. Vid halv 1 träffade jag älskling som hjälpte mig att fixa i Egos lokal. Jesus vad mycket det var att ta reda på! Eftråt blev det lite shopping och mysig fika. Nu ligger lite öl i kylen till älskling och en flaska vin till vår fina Stina som kommer och hälsar på om någon timme. Innan dess ska jag städa av och tvätta!
Nu väcka älskling som sover i soffan med en  kyss!

Kommentarer
Postat av: Lina

va!!! kommer hon??? varför sa du inge förut??? kan vi inte lek imorra på dagen då?

2009-06-12 @ 19:17:44
Postat av: Biggan

Me jag sa ju!! Klar vi kan! Födelsedags firande me tårta hos oss kl 15 oxå! Ringer imorra!

2009-06-12 @ 19:21:44
Postat av: Lina

nähä du sa att hon bara kanske skulle komma! men fika vid 3 då hos dig iaf:)

2009-06-12 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback