Helgen!

Ikväll:
  • Sätta mig och titta en stund på min vackra, älskade man som sover i soffan med liten vacker bebis.
  • Hälla upp ett glas vin och väcka älskling.
  • Middag.
  • Soffhäng med kärlek och tända ljus
Lördag:
  • Sovmorgon (om det går)
  • Låång Lördagsfrukost och njuta av älsklings lediga dag
  • Mysa med man och bebis
  • Långpromenad med kaffe och kärlek
  • Träffa E o H (hörde nått om att dom skulle till kd)
  • Vin med Lina.
  • Somna i älsklings knä.
Söndag:
  • Som Lördag ungefär!
  • Film och middag med min älskade lilla familj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser fram emot punkt nr 6 på lör! det var länge sedan. Lillan

2009-10-16 @ 18:52:23
Postat av: Ani

Jag me!!

2009-10-16 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback