Jag....


Har strosat på stan med Fred och Eva. Nu blir
det middag och ett glas rött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha´t så trevligt så ses vi vid halv 2 imorra. natti från lillan (fd iaf...)

2009-09-17 @ 21:36:04
Postat av: Ida

Hej! Jag brukar följa din blogg häruppefrån Umeå. Jag gör barnkläder och planerar en resa för att visa mina kläder för butiker i övriga Sverige. Jag undrar om du har tips på någon butik i Karlstad? Det vore jättehyggligt! // Ida

Postat av: Ida

Hej! Jag brukar följa din blogg häruppefrån Umeå. Jag gör barnkläder och planerar en resa för att visa mina kläder för butiker i övriga Sverige. Jag undrar om du har tips på någon butik i Karlstad? Det vore jättehyggligt! // Ida

2009-09-18 @ 15:05:48
URL: http://idagdesign.blogspot.com
Postat av: Anna

Ida-vad kul att du gör barnkläder! Finns verkligen inget intressant i barnklädsväg i karlstad så något sådant är verkligen behövligt. Kan kolla upp vad de som finns heter till veckan!

2009-09-20 @ 21:18:12
URL: http://lillaegokarlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback